Zoek tickets op


Houd er rekening mee dat het tot 30 minuten kan duren voordat u de mail ontvangt. Controleer ook uw ‘ongewenste mail’. Heeft u ze hierna nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een mail naar support@ticketsplus.nl. Gelieve uw e-mail adres (waarmee is besteld) en uw volledige naam te vermelden in de mail zodat wij u snel kunnen helpen.
Heeft u al bij uw ‘ongewenste mail’ gekeken? Staan ze hier niet in? Stuur dan een mail naar support@ticketsplus.nl. Gelieve uw e-mail adres (waarmee is besteld) en uw volledige naam te vermelden in de mail zodat wij u snel kunnen helpen.
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met de voorwaarden. Wel kunt u uw tickets aan vrienden of familie schenken, aangezien een ticket niet persoonsgebonden is.
Ja. Een ticket is niet persoonsgebonden.
Als het ligt aan uw creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kunt u contact opnemen met onze helpdesk via  support@ticketsplus.nl.
Druk op F5 op uw toetsenbord om verder te gaan, het scherm wordt dan automatisch ververst. Het probleem is dan verholpen. Werkt dit niet, probeer dan uw cookies te verwijderen. Kijk hier hoe u dit doet: https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/cookies-verwijderen.

Mocht dit ook niet lukken neem dan contact op op met onze klantenservice via support@ticketsplus.nl.  Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
Zolang de barcode niet beschadigd is kunt u gebruik maken van het ticket. Is dit wel het geval, dan zal u uw ticket opnieuw moeten uitprinten.
Nee. Alleen een ticket geprint op wit A4 formaat is geldig.
Als u klachten heeft over het park/evenement bezoek, dan kunt u contact opnemen met het park/evenement zelf.
U leest hier meer over in ons privacy beleid.
U kunt alleen middels de beschikbaar gestelde betaalmethodes betalen.
Voor vragen uw bestelling, tickets of betaling kunt u contact opnemen met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. Gelieve uw e-mail adres (waarmee is besteld) en uw volledige naam te vermelden in de mail zodat wij u snel kunnen helpen.
Dit is per uitje verschillend. Indien u dit graag wilt omwille van het milieu of een andere reden, willen wij u adviseren contact op te nemen met het desbetreffende uitje, om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.

Houd er rekening mee dat het tot 30 minuten kan duren voordat u de mail ontvangt. Controleer ook uw ‘ongewenste mail’. Heeft u ze hierna nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een mail naar support@ticketsplus.nl. Gelieve uw e-mail adres (waarmee is besteld) en uw volledige naam te vermelden in de mail zodat wij u snel kunnen helpen.
Heeft u al bij uw ‘ongewenste mail’ gekeken? Staan ze hier niet in? Stuur dan een mail naar support@ticketsplus.nl. Gelieve uw e-mail adres (waarmee is besteld) en uw volledige naam te vermelden in de mail zodat wij u snel kunnen helpen.
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met de voorwaarden. Wel kunt u uw tickets aan vrienden of familie schenken, aangezien een ticket niet persoonsgebonden is.
Ja. Een ticket is niet persoonsgebonden.
Als het ligt aan uw creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kunt u contact opnemen met onze helpdesk via  support@ticketsplus.nl.
Druk op F5 op uw toetsenbord om verder te gaan, het scherm wordt dan automatisch ververst. Het probleem is dan verholpen. Werkt dit niet, probeer dan uw cookies te verwijderen. Kijk hier hoe u dit doet: https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/cookies-verwijderen.

Mocht dit ook niet lukken neem dan contact op op met onze klantenservice via support@ticketsplus.nl.  Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
Zolang de barcode niet beschadigd is kunt u gebruik maken van het ticket. Is dit wel het geval, dan zal u uw ticket opnieuw moeten uitprinten.
Nee. Alleen een ticket geprint op wit A4 formaat is geldig.
Als u klachten heeft over het park/evenement bezoek, dan kunt u contact opnemen met het park/evenement zelf.
U leest hier meer over in ons privacy beleid.
U kunt alleen middels de beschikbaar gestelde betaalmethodes betalen.
Voor vragen uw bestelling, tickets of betaling kunt u contact opnemen met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. Gelieve uw e-mail adres (waarmee is besteld) en uw volledige naam te vermelden in de mail zodat wij u snel kunnen helpen.
Dit is per uitje verschillend. Indien u dit graag wilt omwille van het milieu of een andere reden, willen wij u adviseren contact op te nemen met het desbetreffende uitje, om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.